înapoi | Acasă | Centrul De Presă Wh 2011 | Seminar Anat - Marketing Și Comunicare În Turism Prin Rețele Sociale

Seminar ANAT - Marketing și Comunicare în Turism prin Rețele Sociale

Rețelele sociale sunt recunoscute deja pentru puterea de a influența opinia publică, de a modela decizii importante, de a interconecta companiile cu consumatorii, atingând astfel numeroase publicuri-țintă.

Pentru a ține pasul cu tendințele actuale, ANAT are plăcerea de a vă invita să participați la Seminarul “MARKETING ȘI COMUNICARE ÎN TURISM PRIN REȚELE SOCIALE”, o mini-sesiune de training, dedicată managerilor și specialistilor de marketing din agențiile de turism, ce îș propune să prezinte strategii și tactici de marketing în cele mai cunoscute rețele sociale în România, cu focus pe domeniul Dvs. de activitate, agenda urmărind subiecte ca:

  • tactici social media pentru turism
  • content marketing pentru social media
  • focus on facebook
  • bune practici și studii de caz

Evenimentul este susținut de:
•        CRISTIAN MANAFU, unul dintre cei mai influenți oameni de social media și cei mai citiți bloggeri din România, trainer acreditat CNFPA pe social media, 8 ani jurnalist în presa business,
•        Alexandru Negrea, Social Media Manager la Banca Comercială Română, unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri români, specializat pe domenii precum marketing, social media și tendințe în mediul online.
•        Ciprian Gavriliu, Managing Director agenția interactive PlayTheBalls, specializat în marketing și comunicare online

Seminarul se va desfășura în data de 30 septembrie 2011, orele 10.00 - 12.30, în cadrul Centrului de Presă al Târgului Internațional Winter Holiday, Palatul Parlamentului.

Taxa de participare la eveniment:
-          membri ANAT : 100 RON + TVA
-          ne-membri ANAT : 200 RON + TVA

Termen limită de înscriere: 16 septembrie 2011

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați materialul atașat sau să vă adresați dnei Mihaela Vidovici - Consilier ANAT, 0749.05.05.91.

Eveniment sponsorizat de:


Fişiere download
Marketing si Comunicare in Turism prin Retele Sociale