înapoi | Acasă | Servicii Expozanţi | Organizare Evenimente La Centrul De Presă Wh 2011

Organizare evenimente la Centrul de Presă WH 2011

Centrul de Presă Winter Holiday va funcţiona pe toată perioada targului, fiind dedicat reprezentanţilor media acreditaţi, având un spaţiu de lucru pentru aceştia (dotat cu calculatoare, imprimanta şi fax), un spaţu de discuţii şi interviuri, precum şi de colectare a informaţiilor de presă, pliantelor şi cataloagelor puse la dispoziţie de firmele expozante.

Ca şi la editiile precedente, Centrul de Presă va cuprinde o sală de conferinţă dedicată în exclusivitate prezentărilor de firmă şi conferinţelor de presă.

Sala va avea avea capacitatea de 50 de locuri, fiind utilată cu mobilier specific (prezidiu pentru 2 persoane si scaune pentru auditoriu).

Sala de conferinţe este oferită gratuit spre utilizare tuturor firmelor expozante, în limita orelor de vizitare a târgului.     

Pentru echipamentul audio-video standard (sonorizare, ecran proiecţie, videoproiector şi două microfoane), precum şi pentru eventualele servicii de catering pentru invitaţi, vă rugăm să vă adresaţi companiei Ralcom Exhibitions.

Organizarea integrală a conferintelor de presă este în sarcina fiecărei firme (transmiterea invitaţiilor, confirmările de primire şi de participare, mape de presă, cadouri pentru invitaţi, decorarea salii cu însemnele proprii etc.).    

Vă rugăm să ne transmiteţi intenţia Dumneavoastră de organizare a unei conferinţe de presă la adresa contact@targuri-anat.ro. Vă rugăm să specificaţi preferintele Dumneavoastră (ziua, interval orar, servicii suplimentare - echipamente audio-video, servicii de catering).

Programările se vor face in ordinea primul venit, primul servit. Intervalul orar total alocat fiecărui eveniment de firmă va fi de maxim două ore (incluzând amenajare, desfăşurare şi demenajare).